Separator uljnih isparenja1.4 16V

Motor, trapovi, vešanje, kočnice, opruge, menjači...-Anlaser, instalacije, prekidači, dijagnostika, sijalice, audio, video...
zoran.r
CTF Član
Postovi: 124
Pridružio se: Sub Sep 05, 2015 12:18 am
Ime: Zoran
Auto: Corsa B 1.4 16v
Lokacija: Beograd/Karaburma

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od zoran.r » Pet Apr 28, 2017 9:27 pm

Ljudi da javim da je auspuh zakrpljen ali problem nije nestao. :?
Da li neko zna da li i kako da skinem i ocistim bobinu, razvodnu kapu???

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2894
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od Mihajlo_J » Pet Apr 28, 2017 9:41 pm

Da je očistiš? To ti neko sugerisao?

Baš sam se nadao da će se to tako rešiti... :(

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od lemi84 » Pet Apr 28, 2017 10:45 pm

taj motor ima tzv DIS modul. to se ne cisti, ne dira ::no] :DD
Slika

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2894
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od Mihajlo_J » Pet Apr 28, 2017 10:50 pm

Samo se menja ako je loš. A kak da se proveri da li je dobar... to pojma nemam. Vidi na internetu negde, moraćeš da guglaš :)

zoran.r
CTF Član
Postovi: 124
Pridružio se: Sub Sep 05, 2015 12:18 am
Ime: Zoran
Auto: Corsa B 1.4 16v
Lokacija: Beograd/Karaburma

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od zoran.r » Pet Apr 28, 2017 11:51 pm

Ne znam od cega sada da pocnem , pa videh na netu da ponekad voda dospe u sistem elektronike i auto krece da brljavi...
Nisam pametan zaista, auto ne ide kao da ima 90ks i malo kilograma :DD
Lemi ako imas auto datu, da li mozes da pogledas parametre korse, Milos ti je poslao u pp. :(
Miha, i ja sam mislio da ce se tako resiti ali nije brate. :(
Smrad benzina se bas odeti kad je motor hladan. Takodje hladan motor ima nemiran rad, kao da radi na 3 cilindra i to dok se ne ugreje.
Hvala svima drugari, ja zaista pojma nemam sta joj moze biti problem. :(
Kablovi i svecice su relativno novi, jedino mi je sumnja na bobinu. Ne znam kakvi su problem kada ona krene da brljavi...

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od lemi84 » Sub Apr 29, 2017 11:38 am

evo ovako mozes provjeriti DIS modul.

Slika

Slika

Slika

Slika

sto se parametara tice ja tek sada vidim da si mi poslao poruku. u auto dati to ne pise ali cu ih uporediti sa parametrima mog auta pa ti javim
Slika

zoran.r
CTF Član
Postovi: 124
Pridružio se: Sub Sep 05, 2015 12:18 am
Ime: Zoran
Auto: Corsa B 1.4 16v
Lokacija: Beograd/Karaburma

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od zoran.r » Sub Apr 29, 2017 3:58 pm

Hvala Lemi, javi mi bas kad budes pogledao parametre, cisto da vidim da li je tu ipak sve kako treba. :)
Sto kaze Miha, smesa je cas 'LEAN', cas 'RICH', a izduvni gasovi bas smrde na benzin i auto malo trese kad je hladan.
Inace niko mi konkretno nije sugerisao da je bobina, nego rekoh aj i nju da proverim, jer znam da smo kablove i svecice skoro menjali tako da nije do njih. Medjutim i tu se postavlja pitanje da li je zazor svecica adekvantan, ali ih je brat kupio bas za model X14XE.
Imamo i stare NGK 'made in france', a ove nove su Bosh 'made in russia'.
Kad mi automobil nije kako treba, ne mogu da krenem sa estetskim sredjivanjem :DD

Provericu otpornost bobine multimetrom, samo mi nije jasno sta znaci ovo "odspojite multi-prikljucak bobine", da li to znaci da skidam bobinu i startujem motor? To mi nema bas logike :DD

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2894
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od Mihajlo_J » Sub Apr 29, 2017 5:45 pm

sad će ispasti da i ti imaš problema sa snabdevanjem gorivom ...

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od lemi84 » Sub Apr 29, 2017 10:14 pm

zoran.r napisao:Hvala Lemi, javi mi bas kad budes pogledao parametre, cisto da vidim da li je tu ipak sve kako treba. :)
Sto kaze Miha, smesa je cas 'LEAN', cas 'RICH', a izduvni gasovi bas smrde na benzin i auto malo trese kad je hladan.
Inace niko mi konkretno nije sugerisao da je bobina, nego rekoh aj i nju da proverim, jer znam da smo kablove i svecice skoro menjali tako da nije do njih. Medjutim i tu se postavlja pitanje da li je zazor svecica adekvantan, ali ih je brat kupio bas za model X14XE.
Imamo i stare NGK 'made in france', a ove nove su Bosh 'made in russia'.
Kad mi automobil nije kako treba, ne mogu da krenem sa estetskim sredjivanjem :DD

Provericu otpornost bobine multimetrom, samo mi nije jasno sta znaci ovo "odspojite multi-prikljucak bobine", da li to znaci da skidam bobinu i startujem motor? To mi nema bas logike :DD


smjesa i treba da bude cas lean, cas rich i da stalno tako mjenja. evo uporedjujem tvoje ni moje parametre, jedino se malo razlikuju kod sonde vrijednosti. ostalo je isto.

"odspojite multi-prikljucak bobine" znaci da sa tog DIS modula skines steker (dzek), ilustracija 11 :D
Slika

zoran.r
CTF Član
Postovi: 124
Pridružio se: Sub Sep 05, 2015 12:18 am
Ime: Zoran
Auto: Corsa B 1.4 16v
Lokacija: Beograd/Karaburma

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od zoran.r » Sub Apr 29, 2017 11:59 pm

Mihajlo_J napisao:sad će ispasti da i ti imaš problema sa snabdevanjem gorivom ...
Ne znam brate, doduse kod mene ne smrdi u kabini uopste, vec iz auspuha izlazi taj vrlo jak smrad benzina. Kao da ga lose sagoreva...
Dima nema uopste recimo :(
lemi84 napisao:


smjesa i treba da bude cas lean, cas rich i da stalno tako mjenja. evo uporedjujem tvoje ni moje parametre, jedino se malo razlikuju kod sonde vrijednosti. ostalo je isto.

"odspojite multi-prikljucak bobine" znaci da sa tog DIS modula skines steker (dzek), ilustracija 11 :D
Znaci da je i tebi isto tako. :) Jedino me eto buni to sto su mi svecice garave , i sto se oseca jak miris benzina.
Sada tripujem da je mozda do dizni :DD
Mozda doziraju vise goriva nego sto bi trebale, ne znam recimo da li kod X14XE pumpa za gorivo takodje moze praviti ovakav problem???

zoran.r
CTF Član
Postovi: 124
Pridružio se: Sub Sep 05, 2015 12:18 am
Ime: Zoran
Auto: Corsa B 1.4 16v
Lokacija: Beograd/Karaburma

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od zoran.r » Ned Apr 30, 2017 1:12 pm

Ljudi da li znate sta bi trebalo da se desi ako raskacim dzek sa senzora koji stoji na crevu koje spaja usisnu granu sa kucistem filtera za vazduh naravno pod uslovom da je ispravan? Da li bi auto morao da promeni rad motora??
Da proverim da nije crkao tzv protokomer. Jer stvarno nisam pametan sta bi ovo moglo da bude...

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od lemi84 » Ned Apr 30, 2017 2:01 pm

bilo bi dobro da provjeris pritisak goriva i dizne.
jbg, kada nema gresaka mozes ici samo sistemom eliminacije.
interval otvorenosti dizne je ok, vidim tamo u parametrima sto mi poslao da je 2,6ms sto je ok. jedino mozda ne bacaju kako treba, mozda ne zatvaraju dobro pa pustaju stalno gorivo.

taj motor nema protokomjer.

ako mislis na senzor oznacen strelicom ti je senzor temperature usisanog vazduha i mislim da je on ok, video sam u paramterima da je pokaziovao 18°C kada ste kacili dijagnostiku.

nesto mi pade na pamet, je li ti nemas ovu pumpu za ubacivanje sekundarnog vazduha? znam da je neko skoro pitao za nju ali ne znam ko.
imas li katalizator?


Slika
Slika

zoran.r
CTF Član
Postovi: 124
Pridružio se: Sub Sep 05, 2015 12:18 am
Ime: Zoran
Auto: Corsa B 1.4 16v
Lokacija: Beograd/Karaburma

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od zoran.r » Ned Apr 30, 2017 3:57 pm

Hvala Lemi na informacijama. A kazi mi recimo ako su zaprljane dizne, da li postoji mogucnost da onda ne rasprsuju pravilno, tj da li bi njihovo ciscenje moglo da resi takav problem?

Ah da, vec si mi pisao ranije o tom senzoru temperature usisanog vazduha. :DD

Inace nemam katalizator, nemamo ni pumpu za taj sekundarni vazduh. I egr ventil nam je zatvoren. Pitao je cini mi se moj brat Milos.
Ahahaha, izvinjavamo se ako smo izazvali kontuziju na forumu, Milos i ja smo braca :DD
Radi se o istom automobilu , ali smo oboje napravili po profil na forumu. :DD

E sad Lemi, kao sto rekoh auto je posle moje intervencije zamene dihtunga dekla auto je radio nekoliko dana jako lepo.
Imao je odlican odziv na papucicu gasa, a sada uglavnom kada je hladan ide losije. A nekad nema pravila. Ono sto smo brat i ja zapazili to je da sada treba 'jace' da se stiska papucica gasa. Do skoro je isla mnogo tecnije... :(

Inace u auspuh servisu su nam zakrpili rupicu na mestu gde bi trebao da stoji katalizator kojeg nemamo.
medjutim rekli su mi da ne veruju da je to bio problem. Auto je sada jedva malo tisi, nista znacajno...

Problem je prisutan, brat se sprema za put a ja ucim, a sestra je vozi tek ponekad. Ja od ucenja ne znam gde mi je glava i jos na to korsica nasla da zeza :DD

Mogu da aploadujem snimak hladnog starta, ali nema nikakvog dima pri paljenju. Cak ni kad se isturira posteno iako nema katalizator...

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2894
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od Mihajlo_J » Ned Apr 30, 2017 7:28 pm

Kao što reče Lemi, trebao bi preeriti pritisak u magistrali čisto da znaš o čemu se radi.

zoran.r
CTF Član
Postovi: 124
Pridružio se: Sub Sep 05, 2015 12:18 am
Ime: Zoran
Auto: Corsa B 1.4 16v
Lokacija: Beograd/Karaburma

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od zoran.r » Pon Maj 01, 2017 12:03 am

Miha jel znas kako se to meri? Jel je to procedura koja obuhvata skidanje dizni sa vozila i montiranje na onaj simulator?

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2894
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od Mihajlo_J » Pon Maj 01, 2017 8:09 am

Znam kako se meri, ali nemam aparaturu za to... :(
Treba ti manometar koji navrneš na ventil na magistrali i to je to. Pre navrtanja odviješ onaj unutrašnji ventil, kao na gumi

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od lemi84 » Pon Maj 01, 2017 11:31 am

morao sam malo da se vratim na pocetak teme jer sam vec i zaboravio sta tebe muci [lol
lose ide.
zoran.r napisao: A kazi mi recimo ako su zaprljane dizne, da li postoji mogucnost da onda ne rasprsuju pravilno, tj da li bi njihovo ciscenje moglo da resi takav problem?
postoji mogucnost.

zoran.r napisao:nemamo ni pumpu za taj sekundarni vazduh
nemas tu pumpu, ok to, i ja sam moju iskljucio, nego interesuje me ovaj deo zaokruzen na slici, imas li to na izduvnom, da nije to tanko crevo za vakuum otkaceno pa vuce negdje fals vazduh. provjeri sva ta creva koja imaju oko motora

zoran.r napisao:E sad Lemi, kao sto rekoh auto je posle moje intervencije zamene dihtunga dekla auto je radio nekoliko dana jako lepo.
Imao je odlican odziv na papucicu gasa, a sada uglavnom kada je hladan ide losije. A nekad nema pravila. Ono sto smo brat i ja zapazili to je da sada treba 'jace' da se stiska papucica gasa. Do skoro je isla mnogo tecnije...
hmm, sumnjam da to ima ikakve veze sa zamjenom dihtunga dekle


sto se tice mjerenja pritiska goriva mogu ti ja slikati kako sam ja to napravio da mjerim. mada ako imas nekog poznanika da je majstor i ima taj manometar za to, to je 5min posla
Slika

zoran.r
CTF Član
Postovi: 124
Pridružio se: Sub Sep 05, 2015 12:18 am
Ime: Zoran
Auto: Corsa B 1.4 16v
Lokacija: Beograd/Karaburma

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od zoran.r » Pon Maj 01, 2017 9:53 pm

To cu Miha da vidim onda da pozzajmim od nekog i da premerim. :oops:

Kod nas to crevo visi Lemi, tj na samom kraju creva nema nicega. Visi kao neko slepo crevo.
Evo ovako to izgleda, posle cu slikati konkretno. Kod nas postoji samo ovo sto sam uokvirio, i kraj creva je samo privezan.
Crevo na kraju nije zapuseno.

Slika

Mislis da trebam da ga zacepim? Ja sam nesto razmisljao i rekoh kad su vadili sekundarnu pumpu , verovatno su i zatvorili taj sistem?! [slap! [scratc.h

Hvala brate na odgovorima! :)

O tom crevu recimo nikada nisam razmisljao. Da li si ga ti zatvorio i kako? :DD

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od lemi84 » Sre Maj 03, 2017 12:04 am

ja to nisam zatvorio jer nisam pumpu ni skidao, samo raskacio dzek za struju jer je pocela da bude previse bucna.

inace trebalo bi ga zatovriti, rekoh to danas i Mihi preko telefona.

jeste li uspjeli premjeriti pritisak goriva na magistrali?
Slika

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2894
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od Mihajlo_J » Sre Maj 03, 2017 9:57 am

Zoran se ne javlja.... Pritisak 3 bara! Nisamo ono dobro uspeli zavrnuti, vreo motor i nezgodno malo. Pri verglanju je 3 bara i onda počne da kaplje po malo i padne na 2.8 bara. Kad smo vratili sve, nije nigde kapljalo tako da pritisak drži.

Zorane nadam se da pampur odgovara hahaha

zoran.r
CTF Član
Postovi: 124
Pridružio se: Sub Sep 05, 2015 12:18 am
Ime: Zoran
Auto: Corsa B 1.4 16v
Lokacija: Beograd/Karaburma

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od zoran.r » Sre Maj 03, 2017 2:20 pm

Dakle dobar pritisak je izmeren. Hvala Mihajlu jos jednom. :D

Ahahahahahha pampur ne odgovara brate, moram da ga stanjim nekako.
Tako da problem je i dalje prisutan. Videcu kad dobro zacepim onu rupu creva sekundarne pumpe , kako ce se onda ponasati.
Juce sam na tvom parkingu crevo zatvorio selotejp trakom. Ali razlike nikakve nije bilo kad sam se vracao...

S' tim da sam primetio da se lampica ovog puta palila iskljucivo kada oduzmem gas.

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2894
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od Mihajlo_J » Sre Maj 03, 2017 3:49 pm

Ni onaj uži deo??? Mislio sam da će ti i šelna trebati za njega...

Jednom onda da se nađemo pa u vožnji da prikačimo dijagnostiku da vidimo šta se dešava to.

zoran.r
CTF Član
Postovi: 124
Pridružio se: Sub Sep 05, 2015 12:18 am
Ime: Zoran
Auto: Corsa B 1.4 16v
Lokacija: Beograd/Karaburma

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od zoran.r » Sre Maj 03, 2017 4:32 pm

Ma jok, nije bilo sile da ga 'steram' u crevce, da 'prostis na izrazu. :DD

Mada nije to problem, juce sam bio mrtav zbog posla pa me je mrzelo da ga suzavam.
Danas sam radio do 12, i dosao kuci ranije da bih ucio ali cu videti sutra da lepo zapusim to crevo.
Ako ga je Lemi zacepio i njemu radi bez problema, ne vidim da bih ja sjebao nesto zapusivanjem.

E jos ga nismo provozali nakacenog na dijagnostiku, ko zna mozda brljavi samo u voznji...
Vise nisam pametan, nadam se da nije do ECU-a...

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od lemi84 » Pon Maj 15, 2017 10:59 pm

jeste li pokusavali sta? ima li kakvih novosti?
Slika

zoran.r
CTF Član
Postovi: 124
Pridružio se: Sub Sep 05, 2015 12:18 am
Ime: Zoran
Auto: Corsa B 1.4 16v
Lokacija: Beograd/Karaburma

Re: Separator uljnih isparenja1.4 16V

Post od zoran.r » Uto Maj 16, 2017 6:58 pm

Lemi zatvorio sam ono crevo 'sekundarnog' vazduha.
Poboljsanja nekog nema, polako smo se i navikli na ovu situaciju i prihvatili je ovakvu kakva je. :DD
Milos ide u inostranstvo uskoro, tako da je na meni sav teret :DD
Jedino sto bih jos testirao jeste ispravnost bobine, kablova i svecica.
Iskreno sada mi deluje kao da je neka od tih komponenti u pitanju.
Morao bih da nabavim one listice za merenje zazora svecica, vise stvarno nisam pametan Lemi...

Bas neobicna situacija, ja zaista ne znam sta moze biti. :(
Inace radim skoro po ceo dan, pa nemam ni puno vremena ni snage.
Od juna cu imati vise vremena, pa ako do tada ne resim problem, planiram bukvalno da rastavim korsu i krenem da ispitujem sve do sitnih crevaca. :)

Odgovori