Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Sve teme i pitanja.
Odgovori
Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Sre Jan 23, 2013 10:52 pm

richtig [lol


salim se naravno :thumb:
Slika

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Čet Jan 24, 2013 7:21 am

Sto se mjera tice imam ih negdje kuci potrazicu ih pa cu ih izbaciti. A sto se tice poluosovina slikaci ovih dana i postavit slike da vidite kako je ispalo sve jer ja to nisam umio da zavarim nego su mi pomogli iskusni ljudi i centrirali je da ne trese ;-) .Sto se tice lezajeva trpe savrseno tako da ne treba nista mijenjati ja je vec vozim godinu i 4 mjeseca i za sad je sve ok. Samo jos tockove da promijenim previse mi je 17 najradije bih da stavim 16 i to je njoj dovoljno. Mada izbacicu neke slike obrade motora jer sam i njega komplet odradio tako da ima vise snage nego fabricki sto je a koliko neznam s obzirom sto je sve radjeno i stavljano :-)

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2896
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Mihajlo_J » Čet Jan 24, 2013 9:56 am

Odlično odrađeno :) Aj baš postavi slike tih poluosoina kad stigneš :)

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Čet Jan 24, 2013 10:01 am

Postavicu cim slikam ove 2-3 dana jed danas sam na poslu i sjutra pa necu stici mada cu u garazi izbacit neke slike sto sam oko motora radio i neke sitnice ;-) . Moj savjet je xe motor u odnosu na xev ako neko hoce da to radi.

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2896
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Mihajlo_J » Čet Jan 24, 2013 10:18 am

Slažem se. Ako se ide na 16V bolje XE, kad se već radi da se odradi kako treba. Ali sad, prilike su takve kakve su, ranije je mnogo teže bilo naći XE, sad ih ima ali je teško naći da valja. U svakom slučaju, i XEV ume da povuče i to veoma dobro :)

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Čet Jan 24, 2013 10:30 am

Vjeruj mi da kod nas ovamo nema xe motora ubijam se kad nesto ode mada stvarno sve je novo stavljeno pa nemam problema sad za sad a u buduce cemo da vidimo. I rijetko ko zna ovamo da radi oko xe i let motora. Sto mislite o f16 mjenjacu meni je on na xe motor?

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2896
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Mihajlo_J » Čet Jan 24, 2013 12:37 pm

Isti đavo kao F20, možda F20 malo više trpi momenta po fabrici. Ja imam jedan F20 dugi, ako ikad budem odlučio da stavim neki 2.0 on je spreman :)

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Čet Jan 24, 2013 2:16 pm

Neznam koliko mi valja duzi prenos na ovaj vrti 1-55 , 2-95- ,3-145 ,4-195 i 5-235 eventualno 240 meni dovoljno :-D samo da kps neke sitnice uradim i to je to nadam se da cu ove god sve zavrsit ako bog da.

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2896
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Mihajlo_J » Čet Jan 24, 2013 2:29 pm

Ovo je F20WR kod mene an Astri F karavan, s tim da sam menajo brzine na 5'6K rpm. Nisam ga baš mučio :) Na korsi bi bilo još bolje :D



u principu, radi li kako treba taj F16, ne diraj! :)

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Čet Jan 24, 2013 2:39 pm

Radi sve kako treba kod mene mora radit sve jer ako nike nesto kako treba auto se ne pali dok se ne napravi ;-)

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Čet Jan 24, 2013 2:40 pm

mladen napisao: Moj savjet je xe motor u odnosu na xev ako neko hoce da to radi.
Potpuno se slazem,ipak je to remek delo doktora Fritza Indre,jedan od najboljih atmo benzinaca poslednjih 20godina.Nasao sam podatak da fabricki klipovi i radilica trpe budzenje do 350-400ks [o.()

E sad sto kaze Mihajlo dobar je zesce tesko naci,licno se u to uverio a i ja kad sam tragao.Za ove 3god C20XE da su dobri bili su Mihajlov XE iz astre F svajcarkinje,Perkeleov iz calibre za 600e sa svim i Andrejev iz calibre 500-600.

Meni je bilo muka od raznih varijanti te sam poslusao savet veoma dobrog mehanicara,bolje uzmi dobar X20XEV nego krsh C20XE koji ces odmah morati otvarati.Tako sam i uradio,kupio vektru B XEV 136ks, svajcarac prvi vlasnik,pravih 204k km.Motor odlican.Ostale delove raspodao tako da mi je XEV sa F18,agregatima i instalacijom fakticki dzabe ispao.

XEV je u odnosu na XE njesra tesko al nek me posluzi kao sadasnje vlasnike koji ih imaju u calibrama,astrama,omegama B i vektrama B i ima da pevam :DD

Da nema hebenog poreza preko 2000kubika rado bih ubacio 2.5 V6,e ono je i motor a pre svega zvuk :love[


Mladene F16 ti je ok,trpi manji NM nego F20 ali cesto ga stavljaju englezi,recimo od 20 konverzija 10 imaju F16 menjace.
Ja sam uzeo F18CR na sajlu (umesto glupavog F18 koji ima hidrodruk u vektri) a on trpi 190NM tako da ce biti ok.

Imas ovde o menjacima i prenosima pa pogledaj sta te zanima ..ides na technik-getriebe-schaltgetriebe-F serie 5 gang i izaberes te izadje padajuca lista sa prenosima i tralalal http://www.opel-infos.de/startseite.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Čet Jan 24, 2013 2:47 pm

Mozes li mi reci nesto vise o mv6 motoru ja sam htio u corsu da stavim od omege v6 3.0 ali ima previse prepravki sad sto se tice 2.5 v6 o njima bas nista neznam a mislim da nijesu neke prepravke i cuo sam da nije startan kao xe koliko je to tacno???

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Čet Jan 24, 2013 2:54 pm

O MV6 ce ti reci Lemmy jer ga je on pazario sa F20 menjacem i na rpolece ubacuje u tigru A a ona je isti k kao corsa B.

@Mihajlo Si siguran da ti je F20 dugacki?

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2896
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Mihajlo_J » Čet Jan 24, 2013 3:19 pm

Puzo81 napisao:Potpuno se slazem,ipak je to remek delo doktora Fritza Indre,jedan od najboljih atmo benzinaca poslednjih 20godina.Nasao sam podatak da fabricki klipovi i radilica trpe budzenje do 350-400ks
Čisto sumnjam u ovo! LETovi klipovi trpe oko 350, na 300+ je već sve rizik!!
Puzo81 napisao:te sam poslusao savet veoma dobrog mehanicara,bolje uzmi dobar X20XEV nego krsh C20XE
Jbg, pare diktiraju sve. Zavisi za koliko para uzimaš taj krš XE. Nekad je i bolje uzeti krš pa ga srediti lepo i onda znaš šta imaš pod haubom. Sa polovnim se nikad ne znam. Ali u svakom slučaju, dobro si uradio :)

Siguran sam da je WR!

A MV6, ne može biti da nije startniji. Oba V6 daju max Nm na gotovo 1000rpm manje nego C20XE. XEV je startniji od XE. Ali zato kad XE ubaciš u treću.... :DD :DD :DD

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Čet Jan 24, 2013 3:53 pm

Provericemo dal trpi :DD
(usput i X10XE je odradio doktor,nisam znao :shock: :shock: )

Da hebeni kesh.Slazem se da je bolje odraditi i krsh XE pa si miran al video si na OTS da upuceniji kazu da nema valjane generalne XE bez soma evra,ono da bude tip top.Hvala,vreme ce pokazati :thumb:

Pitah za WR jer govore da ne postoji F20 dugi vec samo CR.Ovde dole pise samo prenos Astra F C20XE 3,42 = 65/19 WC, UM . http://www.opel-infos.de/getriebe/f20.html" onclick="window.open(this.href);return false; Jedino da ovaj alpha code WC ne znaci da je dugi.

Najlakse je videti na samom menajcu,evo moj je C357 (C-kratki)

Slika


Meni se od samog pogleda na ove 3.0 i 3.2 u corsajama jezi kosa na glavi,,znaci kidanje :love[




Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Čet Jan 24, 2013 4:04 pm

Ja sam svoj xe prije ubacivanja sav odradio cak sam i klipnjace olaksao i zamajac na minimum pa sinter lamela pojacane opruge ventila siri usis i izduv ventila naravno sve polirano i jos dosta tih sitnica :-) kojih se nemogu trenutno sjetit cak sam i neki cip u komp stavio znam samo da je nekih10 konja vise samo

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Čet Jan 24, 2013 5:33 pm

Zna li iko od cega pasuju na corsu diskovi zadnji i klijesta to jest komplet glavcina da se makne dobos?

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2896
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Mihajlo_J » Čet Jan 24, 2013 6:41 pm

Ne paše! Ja kontam kod sebe stavljati diskove, pa ko prvi uradi neka javlja redosled radnji :)

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Čet Jan 24, 2013 7:49 pm

Pauju zadnje glavcine od corse c sa diskovima i klijestima saraf na saraf bar to po engleskoj stavljaju jedan drug mi sad javi jer je gledao. Nego je pitanje dje naci od corse c glavcine ili zadnji most sa diskovima?

Onda treba naći koje su korse nosile diskove! I merive pregledati :)

Korisnikov avatar
Jashim
Turbo
Postovi: 122
Pridružio se: Uto Dec 13, 2011 12:21 pm
Ime: Tomislav
Auto: Calibra 2.0 16V Turbo
Lokacija: Zagreb

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Jashim » Čet Jan 24, 2013 8:56 pm

Mihajlo_J napisao:
Puzo81 napisao:Potpuno se slazem,ipak je to remek delo doktora Fritza Indre,jedan od najboljih atmo benzinaca poslednjih 20godina.Nasao sam podatak da fabricki klipovi i radilica trpe budzenje do 350-400ks
Čisto sumnjam u ovo! LETovi klipovi trpe oko 350, na 300+ je već sve rizik!!
Jao kako cu te navuci za usi kad te vidim

LET klipovi trpe dokazano preko 550 KS, klipnjace nisu bas za preko 300 ks

fire ima na serijskim XE klipovima i klipnjacama preko 300 KS, tek toliko da LET klipovi trpe oko 350 :P

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Čet Jan 24, 2013 10:10 pm

mladen napisao:Mozes li mi reci nesto vise o mv6 motoru ja sam htio u corsu da stavim od omege v6 3.0 ali ima previse prepravki sad sto se tice 2.5 v6 o njima bas nista neznam a mislim da nijesu neke prepravke i cuo sam da nije startan kao xe koliko je to tacno???
sta te interesuje o tim motorima? bolkovi od 2.5 i 3.0 su isti tako da prepravke koje se vrse su identicne koji god motor da izaberes.

posto ovo vec imas:
Slika

treba ti jos ovo:
Slika

prica oko poluvratila, homokinetickih zglobova i ostalog ostaje ista kao i za 2.0 motor, ali ne taj fazon koji si ti radio.
znaci F20 (posebno za 3.0 motor), skracena poluvratila i homokineticki zglobovi sa sitnim zubima.

ako se uzima 3.0 ili 2.5 iz omege, mora da se mjenja karter i izduvnih grana (pasu sraf na sraf od 2.5 motora koji je bio na prednjem pogonu, to isto vazi i za karter) zbog polozaja motora (u omegu stoji uzduzno, na korsi bi stajao poprecno) kao i mjenjanje usisne grane (jer je na omegi malo velika. usisne grane odgovaaju sa c25xe i x25xe. tj, ovako:
Slika

ili ovako:
Slika

tu je i poblem obrtomjera, ali postoji rijesenje i za to (tj. 2). prvo je da se kupi jedna mala plasticna kutijica koja u sebi ima neku elektroniku i onda ti radi fabricki obrtomjer kako treba i drugi nacin je kupovina nekog univerzalnog obrtomjera i postavljanje istog negdje na instrument tablu.

ponovno povezivanje kompa i instalacije se podrazumjeva.

sve u svemu, prica se svodi na to da jedina razlika u konverziji izmedju 2.0 i v6 motora je u desnom nosacu i obrtomjeru (mislim da nisam nista zaboravio :DD )
Slika

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2896
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Mihajlo_J » Čet Jan 24, 2013 10:35 pm

Jashim napisao:
Mihajlo_J napisao:
Puzo81 napisao:Potpuno se slazem,ipak je to remek delo doktora Fritza Indre,jedan od najboljih atmo benzinaca poslednjih 20godina.Nasao sam podatak da fabricki klipovi i radilica trpe budzenje do 350-400ks
Čisto sumnjam u ovo! LETovi klipovi trpe oko 350, na 300+ je već sve rizik!!
Jao kako cu te navuci za usi kad te vidim

LET klipovi trpe dokazano preko 550 KS, klipnjace nisu bas za preko 300 ks

fire ima na serijskim XE klipovima i klipnjacama preko 300 KS, tek toliko da LET klipovi trpe oko 350 :P
ahahahaa.... A dobro, uvuklo mi se u uši da je za nešto od delova preko 300 problem :)

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Pet Jan 25, 2013 7:16 pm

Hvala Lemi i ja volim te v6 motore ako ikad naletim ovamo na njega rado cu ga uzet ali cu gledat da to bude 3.0 :-) jer sam cuo da su nenormalno izdrzljivi ti v6 motori.

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Ned Feb 17, 2013 3:01 pm

lemi84 napisao: evo i dimenzije gore pomenutih lezaja da sve bude malo jasnije:

korsin/tigrin lezaj:
debljina 37mm
unutrasnji precnik 34mm
spoljasnji precnik 66mm

kadet/astra lezaj:
debljina: 37mm
unutrasnji precnik 39mm
spoljasnji precnik 72mm

audi 80 quattro:
debljina 37mm
unutranji precnik 39mm
spoljasnji precnik 75mm
nadjoh jos jedan zanimljiv lezaj za ovo. lezaj je od auta Rover Maestro 1.6 (vidim ugradjivao se u jos neke engleze)

dimenzije lezaja su:
debljina 37mm
unutranji precnik 38mm
spoljasnji precnik 68mm

kombinacija sa ovim lezajem ima jednu manu (da je tako nazovem), a to je sto mora da se obradjuje i glavcina i rukavac.
stvar koja mi se svidja je to sto se obje stvari (i rukavac i glavcina) malo stanjuju, ne ide se u extremnije skidanje materijala kao u prethodim slucajevima. glavcina se siri za 2mm u precniku, a rukavac stanjuje za 1mm u precniku [h.b.d
meni se za sada ova verzija najvise svidja, samo ako neko hoce neka provjeri ima li uopste tih lezaja dole. na ebay-u ih naravno ima :DD
Slika

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Pon Feb 18, 2013 9:34 pm

posto smo sinoc puzo i ja konstatovali da ovo sa roverovim lezajem nije neko rijesenje jer se tesko nalazi i skupi su, morao sam naci neko drugo, a podjednako dobro :DD

nadjen lezaj dimenzija:

debljina 37mm
unutrasnji precnik 39mm
spoljasnji precnik 68mm


sto mu dodje kao najbolje rijesenje do sada jer se glavcina siri samo za 2mm u precniku :DD

ovj lezaj je isao na vecinu modela audi-ja i VW-a 80-ih i 90-ih godina, a na neke modele se ugradjivao i posle 2000-te, tako da se ovaj lezaj veoma lako nalazi i nije skup.

u pitanju je lezaj sledecih oznaka zavisno od prizvodjaca:

BREDA LORETT-----------CR 2102
FAG------------------------713 6101 60
FEBI BILSTEIN-------------03620
FEBI BILSTEIN-------------05380
FLENNOR------------------FR190036
FLENNOR------------------FR199903
FLENNOR------------------FR199903S
METZGER------------------WM 510
NK--------------------------754714
OPTIMAL------------------100014
QUINTON HAZELL--------QWB510
RUVILLE-------------------5426
SKF------------------------VKBA 575
SNR------------------------R154.26
VAICO---------------------V10-8547

OE-brojevi:
AUDI / SEAT / SKODA / VAG / VW----------321 498 625A
AUDI / SEAT / SKODA / VAG / VW----------321 498 625B
AUDI / SEAT / SKODA / VAG / VW----------321 498 625C
AUDI / SEAT / SKODA / VAG / VW----------321 498 625D
AUDI / SEAT / SKODA / VAG / VW----------321 498 625E
AUDI / SEAT / SKODA / VAG / VW----------331 498 625
Poslednja izmena od lemi84 u Sub Apr 27, 2013 1:00 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika

Odgovori