Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Sve teme i pitanja.
Odgovori
Korisnikov avatar
corsa_gsi_pu
CTF Član
Postovi: 91
Pridružio se: Uto Sep 24, 2013 8:20 pm
Ime: Sebastian
Auto: Corsa 1.2 16v
Lokacija: Pula (ISTRA)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od corsa_gsi_pu » Sre Mar 19, 2014 8:12 pm

sa kojeg je auta pumpa serva i nosac serva?

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4850
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Sre Mar 19, 2014 8:20 pm

Verujem da je prebacio sa X16XE koji je bio u njoj ili su dosli sa C20XE-om... [scratc.h

Javice se Mladen pa reci sa kog je...

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Sre Mar 19, 2014 9:19 pm

Pumpa je fabricka od xe takodje i nosac ali drugar moj prvi put se sa tim susreo i odradio sve kao da je do sad 10 tih motora ubacio iskreno sve je upasovao sam sto se servo pumpe tice.naravno i ja sam mu pomagao ali ja za neke stvari nisam imao pojma pa je on radio sam po svome.

Korisnikov avatar
corsa_gsi_pu
CTF Član
Postovi: 91
Pridružio se: Uto Sep 24, 2013 8:20 pm
Ime: Sebastian
Auto: Corsa 1.2 16v
Lokacija: Pula (ISTRA)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od corsa_gsi_pu » Pet Mar 21, 2014 9:35 pm

mislio sam da ne stane u corsu sa original nosacem serva od 2.0.. hm zanimljivo... nova informacija koja dobro dođe...

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Sub Mar 22, 2014 7:51 am

Meni su svi sa stranih foruma koje je gledao jedan mi drug rekli da nemoze nosac fabricki ja sam isao na tu soluciju da pravim nosac ali on sam dok sam ja posao po neke djelove kad sam se vratio on je vec odradio to znam samo da je nesto kidao i vario kad budem u kanalu slikacu da pokazem sta i kako.
Cuh se sa onim drugom sto ima xe u tigri njemu je duza poluosovina od vectre i nije kratio ni pomjerao leziste zegera samo je odradio glavcinu od golfa lezaj prirubnicu takodje od vektre i to je to.

markopo
CTF Član
Postovi: 230
Pridružio se: Sre Mar 19, 2014 12:11 am
Ime: marko
Auto: x14xe
Lokacija: POZAREVAC UZI

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od markopo » Pon Mar 24, 2014 12:55 am

daj tog tigrasa vamo :D

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4850
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Pon Mar 24, 2014 4:39 pm

Sebastijane si izbrojio koliko zubaca ima na poluosovinama od kadeta C20XE? :DD

Korisnikov avatar
corsa_gsi_pu
CTF Član
Postovi: 91
Pridružio se: Uto Sep 24, 2013 8:20 pm
Ime: Sebastian
Auto: Corsa 1.2 16v
Lokacija: Pula (ISTRA)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od corsa_gsi_pu » Pon Mar 24, 2014 7:43 pm

nisam, trebam iskopat sve iz kutija a imao sam posla za vikend ko u prici... potrudit cu se ovih dana... :thumb:

Korisnikov avatar
corsa_gsi_pu
CTF Član
Postovi: 91
Pridružio se: Uto Sep 24, 2013 8:20 pm
Ime: Sebastian
Auto: Corsa 1.2 16v
Lokacija: Pula (ISTRA)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od corsa_gsi_pu » Ned Apr 06, 2014 12:05 am

jos nisam stigo, imam neke obveze (testiranje za posao), tako da cu poslije ponedjeljka ja se nadam... btw. ocito pumpa od 2.0 sa nosacem pase na corsu b tj stane (vidi se kod corse od mladena). to je varijanta sa uskim klinastim remenom. mislim da su to sa motora 1.8 i 2.0.
slika vectra 1.8
Slika

ovaj tip serva ne pase, nosac motora je ujedno i nosac serva
Slika

i evo jedna slika nosaca motora corsa b tip 2 po meni najjednostavniji nacin za izvest i slicno se da izvest i za corsu b tip 1 šasijom.
Slika
ovo je nosac sa kadetta i distancer je napravljen da se dobije ta razlika koja fali.

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4850
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Ned Apr 06, 2014 11:11 pm

Sebastiane kad stignes okaci ovde.

Moze i sa astrinom PO F koja je duza kao sto je Mile neki dan uradio ali od kadeta ako je 25-25 i mala i velika bilo bi odlicno koliko sam razumeo.


Sto se tice servo pumpe veruj da sam nedje video par transplatacija da staje servo pumpa i sa sirokom remenicom [eek] ,u pitanju su kasniji C20XE,rekao bih oni sa dis modulom i sirokom remenicom na servu i alternatoru.Kako im je uspelo ne znam buduci da sam video kod Mladena da i sa onom uskom remenicom je par mm od kosha sto ste videli i na onim slikama na prethodnoj strani.

Sto se tice desnog nosaca motora na bloku, ovo sam hteo i ja ali kod corse A moze sa distancom,moze i sa spustanjem onog na kosu dole dok kod B malo zeznuto,video sam da su ga na tom 90stepeni uglu sekli i krivili (za tip 2 sasiju,koja nema istureni metalni na kosu) jer za ovu varijatnu treba da je pod uglom.
Jashim rece da mu je onaj momak sto mu je ubacivao prvi C20XE stavljaio ovaj alu sa slike bez prepravke ali ne znam kako je uspeo [scratc.h

Ove mere desnog sam nasao na nekom sajtu a takodje mozete videti sta se desava na spoju desnog na motoru u desnog na kosu ako se taj mali deo na desnom od motora ne zavari kako treba ili se pogresno pozicionira 2.0 motor.Tom Englezu je pukao gumeni nosac na kosu jer je bio nategnut dok je drugom bio onaj mali deo po losim merama zavaren sto se vidi na slikama.

SlikaSlikaSlikaSlika


Par nosaca desnih na motoru, moze se relativno lako odraditi da se ne placa 40-50funti koliko je mtech ,lmf i ostali na ebay

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlika






A evo i za ove za servo sa uskom remenicom i jedan sa sirokom [o.()

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Korisnikov avatar
corsa_gsi_pu
CTF Član
Postovi: 91
Pridružio se: Uto Sep 24, 2013 8:20 pm
Ime: Sebastian
Auto: Corsa 1.2 16v
Lokacija: Pula (ISTRA)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od corsa_gsi_pu » Pon Apr 07, 2014 7:37 pm

poslikat cu ja na mojoj corsi kako je sve rađeno, koristen je alu nosac od kadetta i radjen je nosac za šasiju od corse. servo nemam nazalost. danas sam stigo samo probat vidit da li strse borbet t 15" et 35 7j (kupio ih davnih dana) i strse tako da ce u prodaju, otkrio zasto mi pusta zadnja guma, ocito taj koji je sirio zadnje celicne felge je lose zavario i pusta na varu felga a ne guma ko sta sam se nadao. i te felge ce u prodaju (sirene celicne 14" kad se sredi var, nezelim da neko pogine zbog mene) jer previse strse i ribaju kad je spusten auto... sutra se nadam da cu poslikat PO i corsu i nosace itd. :thumb: btw. od srijede krecem radit, zato nisam imao vremena, ucio sam za testiranje za posao koje sam imao danas... [h.b.d [h.b.d [h.b.d

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Pon Apr 07, 2014 11:15 pm

da napisem i ovdje.
koristio desno pogonsko vratilo od astre f duzine 700mm i savrseno je.
lijevo je takodje od astre f ali sa pomjerenim zljebovima. zljebovi su pomjereni za po 8mm (preporucujem 7mm)
evo i slika tog lijevog vratila sa duzinom izmedju zljebova

Slika

kada se sve montira, vratilo sa ovakom kombinacijom moze da 'radi' 15mm u smjeru ka mjenjacu. dovoljno.


Slika

Slika

to je u mom slucaju, znaci F20 mjenjac, onaj distancer od 12mm izmedju mjenjaca i zadnjeg nosaca, i pravljleni lijevi nosac.
kod mene, iz meni nepoznatog razloga, nije odgovarao fabricki lijevi nosac od korse/tigre jer bi motor stajao ukoso. kako ostali taj nosac koriste i motor stoji kako treba i dalje mi nije jasno [scratc.h
Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4850
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Pon Apr 07, 2014 11:27 pm

Mile kraca od astre F je bila 360mm i nesto?

Da ne znas sa koje astre je bila ta kraca i ta duza?

Dobro da je sve leglo [apl. [apl.


EDIT:

Sebastian je napisao na prethodnim stranama za one od kadeta XE/NE:
-duza 695 (od zegera do zegera 645) ....znaci ova od 695 i Miletova od 700 se ne dira
-kraca 355 (od zeg do zeg 305mm), tu pomeriti zegere po 5-7 ili max 8mm) i svodi se da razmak medj novim lezistima zegera bude oko 295 koliko je vidim kod Mileta.


Samo cekamo da Sebastian potvrdi da li su kod kadetovih XE/NE poluosovina na obe strane po 25 zubaca i to je to [apl.

Korisnikov avatar
corsa_gsi_pu
CTF Član
Postovi: 91
Pridružio se: Uto Sep 24, 2013 8:20 pm
Ime: Sebastian
Auto: Corsa 1.2 16v
Lokacija: Pula (ISTRA)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od corsa_gsi_pu » Pon Apr 07, 2014 11:34 pm

po slici bi reko cca 365mm ako bi dodao cca 35mm jer nije mjereno od kraja do kraja nego od novg kanala za zeger do kraja. to je tih cca 365 a kadettova je 355 sad da li bi bilo problema za tih 2 mm sa svake strane tj ukupno 4mm neznam, ali po meni ovi koji su stavili kadettove poluosovine bez diranja su po ovome najbliže idealnom...
sutra vam kazem tocan br zubaca... :thumb:

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Pon Apr 07, 2014 11:42 pm

365mm
krace je sa astre 2.0, e sad da li je XE ili NE, nemam pojma.
a sto se tice duzeg, nemam pojma, nisam siguran ni da je sa astre, to mi je neko rekao da je na astri f 2.0 vratilo od 700mm, ili sam negdje procitao, ne sjecam se vise.
to sam ja kupio ne ebay-u ne nekoj aukciji za 1€, bilo to duze od 700mm i krace od 370mm. pisalo je kao da je sa kadeta, a ti imas od vektre B koje je takodje 370mm tako da...

zaboravih reci i da sam krace vratilo skratio za po 1mm sa obje strane, cisto onako malo, bilo mi zanimljivo igrati se na strugu, nije neophodno ali mislim da je pozeljno :DD
Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4850
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Pon Apr 07, 2014 11:46 pm

Da od vektre B 2.0 16v je 730 i 366mm. (jbt pa moze ova od 366,izmericu sutra rastojanje izmedju zegera)

HK unutrasnji i spoljni od vektre B XEV su se odlicno uklopili?



Marko sa OFC-a, sto je ubacio u bordo petovratnu B corsu XE pa C20LET uzeo je kracu od vektre A i pomerao zegere po 5mm dok je duzu uzeo od kadeta XE i nije je dirao,kaze da sve odlicno sljaka.Poslao mi je slike

SlikaSlikaSlika

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Pon Apr 07, 2014 11:55 pm

Puzo81 napisao:Da od vektre B 2.0 16v je 730 i 366mm. (jbt pa moze ova od 366,izmericu sutra rastojanje izmedju zegera)

HK unutrasnji i spoljni od vektre B XEV su se odlicno uklopili?
zar nisi rekao da je kod tebe 370mm [scratc.h

da, zglobovi su se skoro uklopili. mislim, sve to sljaka, ali cucemo se na skype da nesto jos provjerimo pa cemo rezimirati ovdje.

sebastian:
ako se ne dira kadetovo vratilo koje je 355mm, mjereno izmedju unutrasnjih stana zljebova, trebalo bi da je 301mm, sto je losije od ovoga sto sam ja uradio, ali ako se zljebovi pomere po 7mm to je onda ok
Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4850
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Uto Apr 08, 2014 12:04 am

366 je, evo obe

SlikaSlikaSlika


Ok, sta treba tu sam.

Drago mi je da smo svi zajedno resili pitanje oko PO, a samo kad se setim kada sam sa Miletom trazio strugare koji ce da krate i vare po :lol: :lol:

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Uto Apr 08, 2014 12:59 am

sto se tice onog pinjona za brzinu, ili kako se vec zove, ako niste imali sajlu, tj tabla je el. onda morate nabaviti davac od 15imp. ovaj podatak jos nije provjeren, tako pisu po forumima, kada tigra bude u voznom stanju provjerit cemo i to. a posto je nekima na forumu padalo na pamet da se davac sa korsinog/tigrinog mjenjaca samo prebaci na F20/F18 i da to radi. ne moze. a evo i zasto ne moze

na korsi/tigri sa el tablom je ovakav:

Slika



i on tu kao cita neke impulse i unutar mjenjaca to izgleda ovako:


Slika

Slika



dok na F20 mjenjacu deo koji ulazi u mjenjac se pokrece cisto mehanicki i kasnije se to obrtno kretanje pretvara pomocu odgovarajuceg pinjona (6, 8, 15imp...) u el signal koji ide dalje do table.
ta dva dijela sklopljena izgledaju ovako:


Slika



a na sledecim slikama se moze vidjedi zupcanik koji to pokrece i ociglednu razliku u odnosu na mjenjac sa korse/tigre koje imaju el tablu.


Slika

Slika

Slika
Slika

Korisnikov avatar
corsa_gsi_pu
CTF Član
Postovi: 91
Pridružio se: Uto Sep 24, 2013 8:20 pm
Ime: Sebastian
Auto: Corsa 1.2 16v
Lokacija: Pula (ISTRA)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od corsa_gsi_pu » Uto Apr 08, 2014 7:58 pm

zubi su 25-25 sve sam ponovo izmjerio, malo preciznije, stavio na ravnu plocu i sa metrom ponovo izmjerio, vidi se na slikama, razlikuje se malo dimenzija od one sta sam bio prvi put dao jer mi je smetao onaj uteg pa nisam mogo lijepo izmjerit obicnim metrom ovako je puno preciznije... to je razlika od tih 5mm kod duže PO.
kraca 335mm duža 690mm zubi 25-25 (to je od kadetta 2.0 16v)
Slika Slika Slika Slika
vidi se da su jednake debljine sa jedne i druge strane i isti br zuba...
Slika Slika

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Uto Apr 08, 2014 8:13 pm

Odlicno prava stvar sjutra ja uzimam to sve. Znaci kracu cu od vectre duzu cu od astre f i necu imati potrebe da pomjeram zegere nimalo ni na jednoj ni na drugoj. Tacnije duza je od astre idealna po mojim sadasnjim mjerama ali kraca je duza za 15mm sto ne predstavlja problem imace samo manji luft ali nema veze bar nece prosuti zglob kao sto je prosipala duza kad je bila 69. :thumb:
Poslednja izmena od mladen u Čet Maj 21, 2015 4:00 pm, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Uto Apr 08, 2014 11:38 pm

mladen napisao: Znaci kracu cu od kadeta duzu cu od astre f i necu imati potrebe da pomjeram zegere nimalo ni na jednoj ni na drugoj.
pametnije je da na kracoj pomjeris po 7mm sa obje strane. a najpametnije je da kada zavrsis onu pricu sa glavcina, lezajima i rukavcima, ubacis jedan homokineticki u mjenjac, drugi u glavcinu i lijepo premjeris i onda vidis na cemu si. ako je kod mene ta dimenzija bila npr 307mm, to ne znaci da ce i kod tebe biti. moze bude koji mm veca ili manja, a ovdje je svaki mm bitan
Slika

Korisnikov avatar
mladen
CTF Član
Postovi: 835
Pridružio se: Pon Jan 21, 2013 8:52 pm
Ime: madjo
Auto: corsa b c20xe- b204l
Lokacija: podgorica

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od mladen » Uto Apr 08, 2014 11:55 pm

Zasto mislis da je pametnije da ga pomjerim za 7mm ako sve pasuje kako treba ne razumijem to mi nije logicno uopste. A to si upravu da premjerim i da sam miran tako ce i da bude.

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Sre Apr 09, 2014 12:36 am

po mom misljenju, treba teziti tome da unutrasnji deo unutrasnjeg homokinetickog u toku eksploatacije najvise vremena provede na sredini svog hoda
Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4850
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Sre Apr 09, 2014 1:20 am

corsa_gsi_pu napisao:zubi su 25-25 sve sam ponovo izmjerio, malo preciznije, stavio na ravnu plocu i sa metrom ponovo izmjerio, vidi se na slikama, razlikuje se malo dimenzija od one sta sam bio prvi put dao jer mi je smetao onaj uteg pa nisam mogo lijepo izmjerit obicnim metrom ovako je puno preciznije... to je razlika od tih 5mm kod duže PO.
kraca 335mm duža 690mm zubi 25-25 (to je od kadetta 2.0 16v)

A jesi li isti razmaci medj zegerima sto si pisao na prethodnoj strani ili ne ?

Bilo je:
- duza 695 (TJ zadnje merenje 690 ) (od zegera do zegera 645??) (ok zbog balansnog tega)
-kraca 355 (TJ zadnje merenje 335 ovde si verovatno omasio cifru?) (od zeg do zeg 305mm???)


lemi84 napisao:ako je kod mene ta dimenzija bila npr 307mm, to ne znaci da ce i kod tebe biti. moze bude koji mm veca ili manja, a ovdje je svaki mm bitan

Ovo obavezno proveriti na licu mesta.Eto kod svih levi nosac menjaca ostao fabricki a Mile je morao da ga pravi,znaci dok ne upadne motor nema konacnih mera, u teoriji je jedno a relanosti drugo.

Odgovori