Stranica 5 od 8

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Avg 28, 2013 2:24 pm
od Jashim
bolje ovako nesto napraviti

Slika

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Avg 28, 2013 2:46 pm
od lemi84
malo bi bio problem tako nesto napraviti na tigri/korsi

Slika

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Avg 28, 2013 3:53 pm
od Jashim
Nista nije problem, potrebna je volja :)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Ned Sep 29, 2013 12:31 am
od corsa_gsi_pu
Ako ce kome sta pomoc, ja danas mjerio poluosovine od kadetta gsi sta imam doma, malo sam se namucio i dobro usrao sa mašču dok sam izvadio homokineticke ali evo da iz prve ruke znam mjeru poluosovina....

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

znaci kraca 355 mm i duža 695 mm

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Ned Sep 29, 2013 7:22 pm
od Puzo81
Hvala za mere :thumb:

Auu brale pa ovo nema sanse da recimo jedna utvrdjena duzina poluosovina svakom odgovara kad ubacuju XE,NE,XEV,LET,V6 u kombinaciji sa F16-18-20 nebitno...

Neki nemac je postovao da su kadetove 700 i 350mm,
Mtech i Griffin one gotove skupe iz Uk su 692 i 345
Mihajlo je uzeo skracene sa corse B koja je imala XE i kod njega 340 i 710!!!!!
Miletova od astre F dizle 700mm a kraca ne znam
Mladenov drugar na tigru sXE tavio duzu kadetovu i kaze pase kao fabricka
onaj meda XE je stavio od astre F i kracu i duzu i nista nije dirao ali su mu stajale ukoso
Jasim XE/LET takodje astrine F i nista nije dirao
Flegi XE stavio kadetove kracu i duzu i nista nije dirao
Marko sa OFC na corsi LET stavio duzu od kadeta i nije dirao a kraca od vektre A i pomerao lezista zegera po 5mm i sve ok
kod mene XEV+F18 ce biti od kadeta XE/NE pa za koji dan ih izmerim
Englezi pored Mtech i Griffin koriste od vektre A obe ali pomeraju lezista zegera po 7mm,to je max kazu i vidi se na slikama

Znaci, dok se motor i menjac ne ubace i perfekt pozicioniranju nema govora o tome koja je tacna duzina krace i duze PO!!Koriste se homokineticki sa vektre A,B,kadeta E,astre F i G,calibre,omege... ,nosaci motora se prave/kupuju kao i nosaci menjaca,neko stavlja distancer 12mm pdo zadnji menjaca neko ne tako da se verovatno zbog toga javljaju ta odstupanja pa su nekome PO kratke i ispadaju a nekome dugacke pa razbijaju lezaje i homokineticke.

Sto rekoh Miletu,imamu dimezije krace od 340-355 i duze 690-710 tako da nisu velika odstupanja :lol: :lol: :lol: :lol:




Evo Wiechers ojacanje medj viljuskama,oko 30e je na ebay.



SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlika

Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Ned Sep 29, 2013 7:26 pm
od Jashim
Imam ja to ojačanje za prodati ako nekome treba :D

Upravo ga nasao i slikao
Slika

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Pet Nov 22, 2013 4:39 pm
od Puzo81
Takodje viljuske pojacati odozdo 4-5mm kao na slici, ovo 90% svi rade koliko sam video.

Slika

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Pet Nov 22, 2013 4:47 pm
od Puzo81
lemi84 napisao:naleteo sam na jos jednu skicu na netu pa da podijelim sa vama :DD

na crtezu dimenzije X i Y su za sada nepoznate i zavise od debljine materijala tako da se iste moraju mjeriti na licu mjesta

da ne objasnjavam, svi znate sta je ovo i za sta sluzi :DD
Slika


Slika

Kao sto je rekao Mile a evo ovde i slikovito


SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika


Gore navedeno 1100% radim jer mi je na levoj strani fabricka veza poput ove gore satrula na par cm [slap!

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Pet Nov 22, 2013 4:58 pm
od lemi84
Cini mi se da je set ovoga oko 22£ u GB + dostava

Gesendet von meinem GT-I9300 mit Tapatalk 4

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Pet Nov 22, 2013 5:08 pm
od Puzo81
Oko 19 funti al dostava jebe kevu, evo recimo do DE +20funti [slap!

http://www.ebay.co.uk/itm/C20XE-C20LET- ... 257f4dd07f" onclick="window.open(this.href);return false;

Uzeti celik s355 g6h12 trte mrte [lol i iseci po merama.

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Pet Nov 22, 2013 6:49 pm
od corsa_gsi_pu
evo nove oznake u nizu.... DTH ^^ corsa b sa Z19DTH motorom (1.9 cdti) ko da nije dosta 150 ks jos je naturpijan motor na 203ks i 485 Nm
http://www.rad-ab.com/2013/06/05/opel-t ... l-corsa-b/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 733&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
a mene je uvijek zanimalo kako bi u corsu od starog umjesto ovog tromog 1.5 td ubacio 1.7 cdti kad vidim evo boljeg diesela za corsu... he he ovo mora da para asfalt... btw. obratite pozornost na nacin širenja karoserije.... [respect

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Pet Nov 22, 2013 7:01 pm
od Mihajlo_J
A joj :DD Vidim ja nešto mi Korsa predobro izgleda, kad onda skontam šta je :DD

Sve super odrađeno, ali gde mu je filter kabine :) Može li on da vidi išta iznutra?! :DD

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sub Nov 23, 2013 8:54 pm
od corsa_gsi_pu
to sam i ja primjetio da je zatvorio... mozda vozi sa bocom kisika, dobro dođe kad te zaljepi za sic pritiskom na gas... ^^

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Jan 29, 2014 10:24 pm
od corsa_gsi_pu
Puzo 81 me pitao za dimenzije tj. udaljenosti lezista zegera na poluosovinama od kadetta (c20xe)
znaci leziste zegera je udaljeno 2.5 cm od kraj poluosovine na obije strane isto.
ako je kraca poluosovina 35.5 cm od lezista do lezista zegera je 30.5 cm
ako je duža 69.5 cm od lezista do lezista zegera je 64.5 cm
Slika
p.s. zanemarena je debllina lezista zegera od nekih cca 2mm

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Čet Jan 30, 2014 12:52 am
od lemi84
sto bi znacilo da na osnovu ovih podataka sto je kolega izneo i podataka rastojanja izmedju zeger prstena kada je sve montirano na autu koja sam ja mjerio (628-673mm desno i 268-307mm lijevo), desno pogonsko poluvratilo od kadett-a savrseno odgovara dok na lijevom se moraju pomjeriti lezista zeger prstenova.

slobo, nadam se da ti je sada srce na mjestu [lol

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Čet Jan 30, 2014 3:57 pm
od Puzo81
Mile ako si potvrdio sa pase miran sam :lol: :thumb:

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Mar 19, 2014 12:47 am
od markopo
gledam i citam sve od pocetka do kraja , i sto toliko cimanje oko poluosovina zar nije lakse pokratiti korsine ili tigrine i one od donora na pola i to povariti i nikakve filozofije oko obrade mesta za osigurac i ostalih gluposti i voziti pun gas bez muke nije ni prva ni poslednja varena naravno sa ojacanjem :thumb:

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Mar 19, 2014 1:20 am
od Puzo81
Upravo to je odradio Mladen, pola corsine spoljne da bi ostao corsin lezaj i glavcina i pola unutrasnje vektre A sa njenimhkom do menjaca.Koliko znam 2x mu je pucala.Ja se ne bih usudio tako da vozim, da cikne nedje u nedodjiji pa da se pusim.Takodje Mile je objasnio da var nema jacinu kao fabrika,nesto u rokvelima.

Takodje nisam nasao nikoga kod nas da bi se prihvatio kracenja i varenja.Miletov strugar u BN koji imadobru radionicu nije hteo da se prihvati posla.

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Mar 19, 2014 1:25 am
od lemi84
mnogo slabih karika tu ima. dvije najslabije su zona oko vara koja je oslabljena usled varenja i pojavom mjesta sa izrazito visokim koeficijentom koncetracija napona i spoljasnji homokineticki zglob. na duze vrijeme, potupno pogresno rijesenje. realno, ni ovo sto sam ja radio nije nista komplikovano, samo treba znati sta i kako, ja sam hvatao te cake, sledeci ko bude radio bice mu lakse

Slika Slika Slika Slika


Slika

Slika

Slika

Slika


Slika


Slika

Slika

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Mar 19, 2014 2:38 am
od markopo
neznam kako si uspeo kod drugara smo na siviku varili 5 godina drzala i nigde zveknula nije tako je i prodao ,a vozi tipa stane i ako ne zavrne par puta u prazno kad krene kao da nije ni krenuo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Mar 19, 2014 2:45 pm
od mladen
Meni je jednom pukla pored vara a drugi put samljela zglob zato sto je kraca bila. Ni tad mi nebi pukla da nisam smotao puni i poceo da startam. Zato cu i ja ovo da odradim sa poluosovinam i da sam miran.
Zna li ko koliko su dugacke poluosovine od astre f c20xe ???

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Mar 19, 2014 5:07 pm
od Mihajlo_J
Ja imam kraćene i varene PO od Astre F GSI koje su već bilče na Korsi B na njnim glavčinama ali sa drugim ležajevima. Imam i 2 para PO, sa Astre i sa CAli. Odlučio sam ništa da en prodajem, zlu ne trebalo :D :P Ako nekad pukne ova varena, imam ove dve da odradim posao

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Mar 19, 2014 5:16 pm
od Puzo81
Meni nije tolika frka od vara ako se odradi perfektno i PO posle balansira kako treba (verovatno se vraca i onaj okrugli teg na duzu).

Bas cu da startam ko manijak i da ih kidam, bole me.

Inace MLaden nikad ne starta iz mesta i ne kida corsu :lol: :thumb: .Iskreno svaka cast onom ko mu je vario i i dalje ne verujem da pola-pola onako drze [o.()

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Mar 19, 2014 7:22 pm
od mladen
Puzo vidio si kako drze a varene jesu cak si na kanalu vidio kako je vareno. A to ne startam ne boze sacuvaj ne startam kad nije zagrijana i kad je ladna :DD
U svakom slucaju vu ja da stavim da ne pukne nedje kad se najmanje budem nadao.
Zna li ko duzine kratke i duze poluosovine od astre f c20xe???

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Poslato: Sre Mar 19, 2014 7:58 pm
od Puzo81
Jbg ja ne znam...

Evo slika iz kanala


SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlika