Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Sve teme i pitanja.
Odgovori
Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Uto Apr 10, 2012 8:50 pm

U ovoj temi cemo razglabati sta je sve potrebno za konverzije,nadogradnje,transplatacije..kako god zelite nazvati ubacivanje jaceg umesto postojecih motora u vasim autima..


Nadam se da ce pomoci forumasi koji su vec realizovali projekte :thumb:


Recimo konkretno Jasim je odradio corsu B u XE pa LET a Flegi takodje u XE.
Mihajlo ce XE,ja XEV i Lemi u tigru A MVisix!


Jedna od prvih stvari je da se pravi desni nosac na sasiji i na bloku.Pre svega postoje dve varijante fabrickog desnog nosaca na saiji na corsi B,ja ih zovem upusteni i ispupceni

Upusten,kad se gumeni nosac srafi pomocu 4srafa na sasiju!

Slika
Slika
Slika


Ispucen,kad se gumeni nosac srafi pomocu dva srafa na postojecu "izbocinu"

Slika



U prvom slucaju se pravi ovakav a gumeni dolazi od kadeta GSI

Slika
Slika


U drugom slucaju se kadetov samo zavije koliko sam video [scratc.h


Desni nosac koji dolazi na blok se pravi ili uzima fabricki(ovaj sivi ,valjda je od LET-a)

Slika
Slika
Slika



Uglavnom svi uzimaju gotov Mtech set nosaca ali malo je skup http://www.opel-tuning.nl/indexx.php?Vi ... d=867&l=15" onclick="window.open(this.href);return false;


Slika
Slika




.......

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Uto Apr 10, 2012 9:00 pm

mnogo tu ima da se prica. raznih prica i rijesenja koja u praksi funkcionisu na ovaj ili onaj nacin.

evo za pocetak jedna skica:

Slika



p.s.: prebaci one slike iz zanimljivih oglasa ovdje
Slika

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Uto Apr 10, 2012 9:24 pm

evo jos jedna stvar koju mnogi ne koriste a bitna je. u pitanju je jedna metalna plocica debljine 12mm, sa slika se moze zakljuciti gdje ona stoji, da ne objasnjavam detaljno. uglavnom, to je kao neki distancer izmedju zadnjeg nosaca i mjenjaca


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

i jos jednu stvar da kazem, sve sto ja pisem su podaci sa interneta, znaci skoro nista nije iz iskustva jer moj projekat jos nije ni poceo da se radi



dalje: ova dva djela treba da se produze na mjestim oznacenim na slici za 15mm i ponovo zavare:

Slika
Poslednja izmena od lemi84 u Uto Feb 19, 2013 7:38 pm, izmenjeno 2 puta ukupno.
Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Uto Apr 10, 2012 9:30 pm

Ovako nesto Mile,jel to onaj distancer koji treba postaviti ispod nosaca,onog treceg [scratc.h


Slika

Evo ga i u ovom setu [scratc.h


Slika
Slika

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Sre Apr 11, 2012 2:14 am

nije to sto ide ispod tog nosaca, ne znam sta je to. inace tebi sam vec obajsnio preko skyp-a ali ako ima jos neko da mu nije jasno gdje to stoji evo malo slika, mozda pomogne

ovdje vidimo da je neko umjesto te plocice ubacio podloske (podloske na drugom srafu se ne vide)
Slika

ova dva srafa obiljezena na slici prolaze kroz tu tzv plocicu i srafe se u mjenjac. ovjde se plocica ne vidi jer se nalazi sa druge strane, znaci izmedju ovog metalnog nosaca mjenjaca i samog mjenjaca.
Slika

EDIT:
evo nasao sam jednu lijepu sliku gdje se tacno vidi gdje stoji:
Slika

ajmo dalje

za postavljanje kadetovog/astrinog homokinetickog zgloba na korsinu/tigrinu glavcinu postoje 2 rijesenja:

1: kadetovu/astrinu prirubnicu (ako neko zna adekvatniji naziv neka napise) stanjiti da ulazi u korsin/tigrin lezaj i onda nam ostaje originalan kosin/tigrin lezaj. precnik te prirubnice je nesto preko 39mm i treba je obraditi na precnik 34,018mm do 34,022mm jer nalijeganje mora da bude cvrsto (sa preklapanjem)

2: ostaviti u originalu kadetovu/astrinu prirubnicu i lezaj a korisnu/tigrinu glavcinu prosiriti na dimenziju kadetovog/astrinog lezaja

SlikaSlika

postoji i treca opcija koja je po meni besmislena (mislim da je kod mihajla tako, ono sto je kupio) a to je rijesenje slicno kao i rijesenje pod brojem 2, samo sto se glavcina siri na jos veci precnik da bi stao zadnji lezaj od audija 80 quattro

evo i dimenzije gore pomenutih lezaja da sve bude malo jasnije:

korsin/tigrin lezaj:
debljina 37mm
unutrasnji precnik 34mm
spoljasnji precnik 66mm

kadet/astra lezaj:
debljina: 37mm
unutrasnji precnik 39mm
spoljasnji precnik 72mm

audi 80 quattro:
debljina 37mm
unutranji precnik 39mm
spoljasnji precnik 75mm


ona sr*nja sto imaju da se kupe na ebay-u kao upustva za konverzacuju ne valjaju kur*u. ja sam sa ebay-a kupio dva, nista pametno tamo ne pise, tj. nista sto nisam znao i prije kupovine istih. mrzi me sada da preturam po stanu da ih trazim, vidjecu sutra da li su mi uopste ovdje ili su ostali u BN pa ako nadjem slikacu i okaciti ovdje, cisto da ima.
Slika

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Sre Apr 11, 2012 11:17 pm

Corsa A umbau 2.0 8V


Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika




Corsa B / Tigra A umbau 2.5 24V oder 3.0 24V [roll.eye [[bravo

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika
Slika

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Sre Apr 18, 2012 9:14 pm

evo jos nesto iskopah sa kompa:

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika
Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Sre Apr 18, 2012 9:36 pm

Alal vera Mile :hail :hail :hail :hail :hail

Aj jos prevedi ovaj za C20XE :lol: :lol: :lol:


Sto se tice resenja usisa iznad multec-a kad se ubacuje XE/XEV vidim da moze:

1.Powercap koji se moze nabaviti od Mtecha,Irmschera,FriedrichaMotorsporta ... ali u tom slucaju mora da se malo sece pozarni zidu nivou filtera kabine kao sto je na slici u prethodnom postu (mada sam gledao garaze gde nisu sekli PZ a stavili su PCap)!

Slika
Slika
Slika


Slika
Slika


2.X20XEV gumena "lula" ali za nju je potreban adapter ako se stavlja na XE..


XEVlula

Slika
Slika

adapter
Slika
Slika


3.SFI kutija negde je stala negde nije

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2896
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Mihajlo_J » Sre Apr 18, 2012 9:44 pm

Nemam pojma cemu sluzi ona plocica, niti sam je ikada razmatrao. Opet naglasavam, sve je to drugacije kad se auto otvori i pocne raditi. Ima milion stavri koje se improvizuju u hodu.
Sa slika, ono sto mi je logicno cemu moze sluziti ta plocica.... 2.0 je veci motor od svih koji su isli u korse i tigre. Veci po svim dimenzijama, pa i u duzini. Moja je pretpostavka da ta plocica sluzi jednostavno kako bi ce menjac drzao. Desni nosaci motora se prave... Bar cu ih ja praviti i nikako kupovati, dosta puta hteo da kupim i na kraju ipak odustao. Jedino je pouzdano da sve ispadne kako teba da napravis nosac po merama svog auta!
Dakle, nosac se montira tako da motor stane tako da remen ne kaci nista, da ima mesta za alternator itd. Samim tim, uzimajuci u obzir duzinu motora, menjac ne stoji na istom mestu jec ej malo izmesten udesno. Da se ne bi hebavalo sa pravljenjem nosaca menjaca, jednostavno se ubaci taj metalni deo, plocica, podloske, bilo sta, kako bi se ostvario kontakt nosaca i menjaca, prenela sila zatezanja i menjac mogao osigurati na mestu na ko se i nalazi. Slikovito opisano, ako bi se izostavio umetak i enjac osigurao tako an naleze na go nosac, sve bi trebalo pomerati u levo i onda bi motor ucdarao u lim i nista od svega :DD
Nadam se da sam pojasnio i jos jednom nagalsavam, to je samo moje logicno razmisljanje. Znacu vise kad otvorim auta :DD


Jos jedna verzija resenja usisa je "home made" power cap koji i nazivaku "down pipe". U sustini, ista stvar kao XEV lula, samo od metala ;) Dakle, savijena cev odgovarajuceg fi.



Duzie poluosovina uskoro..... :thumb:

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2896
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Mihajlo_J » Sre Apr 18, 2012 10:39 pm

Uslikao sam nekoliko komada i izabrao najbolje. Duzina krace 34cm, duze 71cm.
Slika
Slika Slika

Slika Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Sre Apr 18, 2012 10:48 pm

E sad da skinem HK sa vektrinih,oduzmem ove tvoje Mihajlo i trebalo bi da je to to,dobice se koliko mm treba da se [ouch

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Sre Apr 18, 2012 10:53 pm

znas li kolika je duzina kadetovog/astrinog poluvratila u originalu? navodno to duze poluvratilo ne treba da se skracuje
Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Sre Apr 18, 2012 10:56 pm

Ne znam :bang

Kod mene su vektrine koje su verovatno duze od astrinih/kadetovih

Ovde je jedan od tutorijala Corsa B C20XE

http://www.corsa-novatuning.nl/uk/PartsB.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Sre Apr 18, 2012 11:00 pm

pazi ovako mihajlo, sada ja malo naglas da razmisljam: lijevi nosac se ne dira i to je jasno. jedino po meni logicno objasnjenje za onu plocicu je da je F20, da kazem uzi, i da bi bez plocice ovaj zadnji nosac bio nategnut ulijevo, znaci ne bi stajao pravo u odnosu na poduznu osu auta. tako da mislim da ta plocica nema veze sa tim da li ce remenica od alternatora kaciti ili ne jer mjenjac (a samim tim i motor) sa ili bez plocice, stoje u istom polozaju jer se lijevi nosac NE DIRA
Slika

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Sre Apr 18, 2012 11:02 pm

Puzo81 napisao:Ne znam :bang

Kod mene su vektrine koje su verovatno duze od astrinih/kadetovih

Ovde je jedan od tutorijala Corsa B C20XE

http://www.corsa-novatuning.nl/uk/PartsB.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
da, da, taj sajt je dobar. takodje bih preporucio i ovaj (mislim da je malo bolji kada se sve pregleda i shvati):

http://www.corsafan.de/antrieb.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.corsafan.de/motorumbau.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

itd itd, pregledati cijeli sajt :DD
Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Sre Apr 18, 2012 11:07 pm

Zato ce meni moooozda remenica alternatora kaciti sasiju jer je sira od one na XE,poliviniltralalalal kako si rekao Lemi,zaboravih [scratc.h


Kod nekoga kaci ko nekoga ne(ko je ubacivao XEV) pa ga hebati znati dok ne ubacim motorche


Slika

Slika

Slika



Slika

Slika

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Sre Apr 18, 2012 11:13 pm

Puzo81 napisao:poliviniltralalalal kako si rekao Lemi,zaboravih [scratc.h
[lol ahahahaha uljepsao si mi dan :lol: :lol:
inace poly-V
Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Sre Apr 18, 2012 11:23 pm

:lol: :lol: :lol: tako je :thumb:

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2896
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Mihajlo_J » Čet Apr 19, 2012 6:43 am

lemi84 napisao:pazi ovako mihajlo, sada ja malo naglas da razmisljam: lijevi nosac se ne dira i to je jasno. jedino po meni logicno objasnjenje za onu plocicu je da je F20, da kazem uzi, i da bi bez plocice ovaj zadnji nosac bio nategnut ulijevo, znaci ne bi stajao pravo u odnosu na poduznu osu auta. tako da mislim da ta plocica nema veze sa tim da li ce remenica od alternatora kaciti ili ne jer mjenjac (a samim tim i motor) sa ili bez plocice, stoje u istom polozaju jer se lijevi nosac NE DIRA
I tu si u pravu. Ja sam ono isto naveo kao razmisljanje. Ali u smislu ne da ne bi motor kacio, jer motor stoji pa stoji, nego da bi nosac "dohvatio" menjac. A nisam razmisljao o levom koji se ne dira. Moguce je da je F20 u tom delu uzi... Ali ko ce ga znati :)

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Čet Apr 19, 2012 10:16 pm

Mihajlo podseti me, ::no] cekic ::no] :lol: :lol:


Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Pet Apr 20, 2012 1:14 am

vidi zanimljivog alata jbt. pa ovaj 'radapciger' mogu kuci izvariti i napraviti za manje od sat vremena [[bravo
Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
CTF Admin
Postovi: 4852
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 8:45 pm
Ime: Slobodan
Auto: Corsa B 1.0/Alfa 147 1.9
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Puzo81 » Sre Maj 09, 2012 10:51 pm

Kadetov C20XE (isti je i za 1.8) gumeni nosac koji je 100% potreban za konverziju

Slika

Slika


Cene novih:

-Autoomega germany 950din
-Lemforder 1200
-Febi Bilstein 1750
-Swag 1800

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Uto Maj 22, 2012 10:59 pm

svasta nesto se moze naci na mom kompu :lol:
samo nista korisno za V6 [slap!
izvolite i uzivajte

nosac motora corsa A


Slika

Slika

Slika
Poslednja izmena od lemi84 u Uto Feb 19, 2013 7:30 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika

Korisnikov avatar
Mihajlo_J
CTF Admin
Postovi: 2896
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 6:56 pm
Ime: Mihajlo
Auto: Corsa C GSI
Lokacija: Beograd/Mirijevo

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od Mihajlo_J » Uto Maj 22, 2012 11:00 pm

[respect [respect [respect [respect [respect [respect [respect

Korisnikov avatar
lemi84
Mechanic Support
Postovi: 1698
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 4:52 pm
Ime: Mile
Auto: Tigra MV6; E60
Lokacija: München (DE) - Bijeljina (R. Srpska)

Re: Konverzije u XE,XEV,NE,LET,V6,MV6....

Post od lemi84 » Čet Maj 24, 2012 10:39 pm

evo odradio sam ovaj nosac u AutoCAD-u u razmjeri 1:1 (uz male prepravke radi lakseg pravljenja), pa ako treba nekome radi stampanja (u pitanju je A3 format) neka mi se javi da mu posaljem fajl.


Slika

Slika
Slika

Odgovori